Det går en vind över vindens ängar


Bild från Vaxholm i oktober

Nej nu har jag påbörjat det här inlägget typ 40 gånger, haha! Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva idag men så är det ju ibland som ni kanske förstår, eller så gör ni inte det.

Hur som helst så satsar jag på min bästa förkylnings-kur ikväll, nämligen massor av té med honung och citron, och sitter invirad i filtar framför tv:n :) Även om det kanske skulle vara skönt att stanna hemma imorgon så går det liksom inte, för vi har en viktig debatt på engelskan och dessutom vill jag inte missa niornas kabaré... Så då måste jag ju bli frisk! Haha.
Men vi hörs imorgon istället, jag ska kolla på Grey's Anatomy och sen gå och lägga mig direkt så vaknar jag förhoppningsvis lite piggare och friskare imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0