En snabb shoppingtur & en present

Trots trötthet har min måndag ändå varit rättså bra faktiskt. SO-läxförhöret kändes som det gick ganska bra, jag slapp hålla talet och maten var god. Dessutom fick vi varsin present från Wilma som har vart i USA, jag visar den på bild här nedanför.
Minuset var ju att det började snöa på eftermiddagen, och även om det var typ 3 flingor som smälte direkt så var det ju snö!! I maj!!! Det här landet alltså...

Efter skolan drog jag in till Skärholmen en snabbis för jag hade en massa tråkiga men nödvändiga saker att köpa, som typ tights, deo och sånt. Men jag fick även med mig två färgglada nagellack och ett par örhängen! Åh vet ni jag såg världens sötaste klänning på JC, men jag använde all min självdisciplin och gick ifrån den, haha... Vill inte slösa pengar just nu.

Nagellack från Cubus, 2 för 39:- & Örhängen från Glitter, 40:-

Ascool pincett som jag fick i present av Wilma från Florida tror jag! Tack!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0