Hemma

Tjenare mannen, är hemma nu som ni ser! Helgen har vart helt superawesome, tänker inte tjata igenom allt men vi har i alla fall fått göra ascoola låtar tillsammans med hundratals andra, det blev väldigt mäktigt. Men det har inte vart en lugn minut på dagarna och inte mycket sömn på nätterna, så det är skönt att vara hemma nu!

Har ni haft en bra helg?
Jag måste verkligen verkligen plugga matte och franska nu, har en hel del prov nu och jag borde ha börjat plugga till dom för länge sen så nu får jag väl helt enkelt trycka in så mycket information som möjligt i hjärnan, haha...
Vi ses senare!

En bild på oss från i lördags, den är inte min utan är tagen av fotografen Linnéa Pettersson! Ser ni mig? Haha, antagligen inte..? Men jag sitter ner där borta vid elementet till höger ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0