I'm back

Godmorgon!
Det blev ingen bloggning igår som ni säkert märkte, jag förvarnade ju er för lite dålig uppdatering de närmaste dagarna. Men nu är jag faktiskt lite mer inspirerad att blogga, får väl hoppas att det håller i sig ;)

Igårkväll hade jag några tjejer hemma hos mig för att fira min 15-års dag lite, jag ville inte göra en stor grej av det men det var en jättemysig middag-film-och en massa godis-kväll, haha. Jag fick superfina presenter också som jag tänkte visa för er lite senare!
Idag måste jag plugga rätt mycket, eftersom matteprovet inte var en succé så känner jag att det måste gå bra på kemiprovet nu för att väga upp det... Hehe. Plus att jag har en jättejobbig muntlig so-redovisning att förbereda.
Men jag tidsinställer ett inlägg med mina finfina presenter till ganska snart och sen hörs vi väl senare. puss!

Bild från häromdagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0