Västerås

Nu är allt packat och klart och jag ska strax gå ner till tuben för att åka in till centralen och möta upp min syrra Jennifer. Sedan möter vi de andra tjejerna i kören och åker till Västerås som jag skrev om i förra inlägget (min syrra går nämligen i samma kör som jag)!

Jag vet inte om jag kommer ha några bilder därifrån för min kamera funkar inte just nu, men det finns väl ändå inte såå mycket att se i Västerås kanske? Jag har tidsinställt några inlägg till er som kommer upp under helgen men bloggar som vanligt igen först på söndag/måndag.
Ha en underbar helg, pusspuss!!

Jag och Jennifer i Manchester när vi hälsade på vår andra syrra Johanna förra året (hon pluggade där då)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0